wegedzieciak.pl
forum rodzin wegańskich i wegetariańskich

Off-topic - Maszyna do szycia z lidla

Kawonka - 2012-08-13, 09:50
Temat postu: Maszyna do szycia z lidla
Od dziś w lidlu można hxxp://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-4BD272E8-DCF7DDD7/lidl_pl/hs.xsl/index_29187.htm]kupić taką maszynę do szycia. Czy któraś z Was miała z nią do czynienia? widziała u kogoś? Szyła lub szyje? Jak z jej jakością (wiem, Singer)? Polecacie? Odradzacie i polecacie coś innego? Pomóżcie podjąć decyzję początkującej.

Jakie maszyny macie? Na czym szyjecie?

Salamandra*75 - 2012-08-13, 09:57

w Lidlu nie ma gwarancji na sprżet i nie ma zwrotu kilku moich znajomych sie nadziało :evil:
osobiście nie polecam

Kawonka - 2012-08-13, 10:12

Dzięki, cenna informacja.
Gudi - 2012-08-13, 10:20

Salamandra*75 napisał/a:
w Lidlu nie ma gwarancji na sprżet i nie ma zwrotu kilku moich znajomych sie nadziało :evil:
osobiście nie polecam


ja się z tym nie zgodzę.

kupiłam maszynę i coś popsułam [ja.. ;p] w niej - pojechałam i dali mi nową. Siostra kupiła deskę - po tygodniu stwierdziła, że coś z nią nie tak - pojechała reklamować - oddali jej kasę.

martika - 2012-08-13, 10:38

Gudi napisał/a:
Salamandra*75 napisał/a:
w Lidlu nie ma gwarancji na sprżet i nie ma zwrotu kilku moich znajomych sie nadziało :evil:
osobiście nie polecam


ja się z tym nie zgodzę.

kupiłam maszynę i coś popsułam [ja.. ;p] w niej - pojechałam i dali mi nową. Siostra kupiła deskę - po tygodniu stwierdziła, że coś z nią nie tak - pojechała reklamować - oddali jej kasę.


Kupiłam raz drążek rozporowy, który nie działał i powiedziano mi że zwrotów nie ma. straciłam tylko kasę.

go. - 2012-08-13, 11:46

Salamandra*75 napisał/a:
w Lidlu nie ma gwarancji na sprżet i nie ma zwrotu kilku moich znajomych sie nadziało :evil:
osobiście nie polecam


dobrze wiedzieć, że mogą robić problemy :-| Dzięki za info!
Tylko co na to prawo handlowe? Zwrotów w sklepach stacjonarnych może nie być, ale jak z gwarancją?

kasienka - 2012-08-13, 12:44

O ile się nie mylę, jeśli kupujesz sprzęt jako osoba prywatna (nie na fakturę na firmę) to w ciągu 2 lat masz prawo reklamować towar z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy.
Salamandra*75 - 2012-08-13, 13:12

kupiłam czajnik po tygodniu sie zepsuł a w lidlu powiedzieli ze zwrotów nie ma ewentualnie mozna wymienic na inny ale nie było na co :cry:
moi znajomi mieli podobnie z maszyna do szycia...
Widocznie to zalezy od sklepu ja kupowałąm wKrośnie

[ Dodano: 2012-08-13, 14:14 ]
może warto przy zakupie zapystac czy przyjmuja zwroty
życze powodzenia :-/

Agnieszka - 2012-08-13, 13:26

Kupowałam kilka rzeczy w Lidl i były ok, m.in. przy rolkach była informacja o 3 latach gwarancji (przy tej maszynie nie ma).
kasienka - 2012-08-13, 14:28

gwarancja gwarancją, ale jest odpowiedzialność sprzedawcy. Wiadomo, że to upierdliwe, ja walczyłam z orange w sprawie iphone'a (tez nie ma gwarancji) ale wygrałam. Jak ktoś zleje, to trudno oczekiwać, że oni sami z siebie coś zrobią, bo przecież to generuje dla nich straty.
Lily - 2012-08-13, 14:37

Tu jest fajna porada na temat zwrotu przy braku gwarancji: hxxp://prawo.wieszjak.pl/forum/thread/167986,Zwrot-zepsutego-towaru--ktory-nie-podlegal-gwarancji.htm
Gudi - 2012-08-13, 15:39

Lily, jak zwykle jesteś niezastąpiona :)
go. - 2012-08-14, 08:33

tak myślałam, że musi to być jakoś unormowane. Inaczej każdy przedsiębiorca każde gówno bez problemu mógłby opylać z zastrzeżniem "kupujesz na własne ryzyko"
Kawonka - 2012-08-14, 09:30

Dziękuję wam za odpowiedzi.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group