| |
wegedzieciak.pl forum rodzin wegańskich i wegetariańskich |
 |
Off-topic - Maszyna do szycia z lidla
Kawonka - 2012-08-13, 09:50 Temat postu: Maszyna do szycia z lidla Od dziś w lidlu można hxxp://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-4BD272E8-DCF7DDD7/lidl_pl/hs.xsl/index_29187.htm]kupić taką maszynę do szycia. Czy któraś z Was miała z nią do czynienia? widziała u kogoś? Szyła lub szyje? Jak z jej jakością (wiem, Singer)? Polecacie? Odradzacie i polecacie coś innego? Pomóżcie podjąć decyzję początkującej.
Jakie maszyny macie? Na czym szyjecie?
Salamandra*75 - 2012-08-13, 09:57
w Lidlu nie ma gwarancji na sprżet i nie ma zwrotu kilku moich znajomych sie nadziało
osobiście nie polecam
Kawonka - 2012-08-13, 10:12
Dzięki, cenna informacja.
Gudi - 2012-08-13, 10:20
| Salamandra*75 napisał/a: | w Lidlu nie ma gwarancji na sprżet i nie ma zwrotu kilku moich znajomych sie nadziało
osobiście nie polecam |
ja się z tym nie zgodzę.
kupiłam maszynę i coś popsułam [ja.. ;p] w niej - pojechałam i dali mi nową. Siostra kupiła deskę - po tygodniu stwierdziła, że coś z nią nie tak - pojechała reklamować - oddali jej kasę.
martika - 2012-08-13, 10:38
| Gudi napisał/a: | | Salamandra*75 napisał/a: | w Lidlu nie ma gwarancji na sprżet i nie ma zwrotu kilku moich znajomych sie nadziało
osobiście nie polecam |
ja się z tym nie zgodzę.
kupiłam maszynę i coś popsułam [ja.. ;p] w niej - pojechałam i dali mi nową. Siostra kupiła deskę - po tygodniu stwierdziła, że coś z nią nie tak - pojechała reklamować - oddali jej kasę. |
Kupiłam raz drążek rozporowy, który nie działał i powiedziano mi że zwrotów nie ma. straciłam tylko kasę.
go. - 2012-08-13, 11:46
| Salamandra*75 napisał/a: | w Lidlu nie ma gwarancji na sprżet i nie ma zwrotu kilku moich znajomych sie nadziało
osobiście nie polecam |
dobrze wiedzieć, że mogą robić problemy Dzięki za info!
Tylko co na to prawo handlowe? Zwrotów w sklepach stacjonarnych może nie być, ale jak z gwarancją?
kasienka - 2012-08-13, 12:44
O ile się nie mylę, jeśli kupujesz sprzęt jako osoba prywatna (nie na fakturę na firmę) to w ciągu 2 lat masz prawo reklamować towar z tytułu odpowiedzialności sprzedawcy.
Salamandra*75 - 2012-08-13, 13:12
kupiłam czajnik po tygodniu sie zepsuł a w lidlu powiedzieli ze zwrotów nie ma ewentualnie mozna wymienic na inny ale nie było na co
moi znajomi mieli podobnie z maszyna do szycia...
Widocznie to zalezy od sklepu ja kupowałąm wKrośnie
[ Dodano: 2012-08-13, 14:14 ]
może warto przy zakupie zapystac czy przyjmuja zwroty
życze powodzenia
Agnieszka - 2012-08-13, 13:26
Kupowałam kilka rzeczy w Lidl i były ok, m.in. przy rolkach była informacja o 3 latach gwarancji (przy tej maszynie nie ma).
kasienka - 2012-08-13, 14:28
gwarancja gwarancją, ale jest odpowiedzialność sprzedawcy. Wiadomo, że to upierdliwe, ja walczyłam z orange w sprawie iphone'a (tez nie ma gwarancji) ale wygrałam. Jak ktoś zleje, to trudno oczekiwać, że oni sami z siebie coś zrobią, bo przecież to generuje dla nich straty.
Lily - 2012-08-13, 14:37
Tu jest fajna porada na temat zwrotu przy braku gwarancji: hxxp://prawo.wieszjak.pl/forum/thread/167986,Zwrot-zepsutego-towaru--ktory-nie-podlegal-gwarancji.htm
Gudi - 2012-08-13, 15:39
Lily, jak zwykle jesteś niezastąpiona
go. - 2012-08-14, 08:33
tak myślałam, że musi to być jakoś unormowane. Inaczej każdy przedsiębiorca każde gówno bez problemu mógłby opylać z zastrzeżniem "kupujesz na własne ryzyko"
Kawonka - 2012-08-14, 09:30
Dziękuję wam za odpowiedzi.
|
|