|
wegedzieciak.pl forum rodzin wegańskich i wegetariańskich |
|
Inne problemy - POMOCY! JESZCZE DZIŚ!
Humbak - 2013-12-07, 21:46 Temat postu: POMOCY! JESZCZE DZIŚ! Na jutro rano muszę mieć przykłady ćwiczeń dla klas 1-3 z języka polskiego. Nie miałam jak pójść do biblioteki a potrzebuję podać źródło
Może wasze dzieci lub wy macie książki z tego czasu i możecie mi tam znaleźc ćwiczenia???
Potrzebuję:
2 ortograficznych
3 syntaktycznych (budowanie zdań, głoski, sylaby, przecinki itp.)
3 frazeologiczno-słownikowych (poszerzających i ćwiczących słownictwo)
SIedzę szukam na necie ale tam mnóstwo bez źródeł nawet na chomiku
Ratunku! Na rano muszę mieć!!!!
kamma - 2013-12-07, 22:25
Humbak, ja mam ćwiczenia z klas 1-3. Zaraz znajdę ortograficzne, a podręczniki, z jakich irma korzysta, to "Gra w kolory"
kamma - 2013-12-07, 22:27
Porobię foty i zaraz wrzucę.
mada - 2013-12-07, 22:32
Ja mam podrecznik do 2 klasy `nasze w szkole` jak jeszcze potrzebujesz to daj znac
kamma - 2013-12-07, 22:41
No dobra, aparat nieczynny, więc przepiszę.
Źródło: "Gra w kolory", wyd. Juka. Ćwiczenia do kl. III, część 3.
Ortograficzne:
str. 35, ćw. 5. Pokoloruj wyrazy zaczynające się literą h. Z pozostałych liter ułóż nazwę województwa.
Herbzahejnałchohistoriadnio
horyzontpohaftmorhotelskiehandel
(tu następuje trójlinia)
kamma - 2013-12-07, 22:44
Ortograficzne: ćwiczenia jw, str. 12, ćw. 3. Dokończ zdania i podaj własne przykłady.
Nazwy miast piszemy .............................................
Przykłady: .............................................................
Nazwy mieszkańców miast piszemy:......................................
Przykłady:.....................................................
kamma - 2013-12-07, 22:50
Syntaktyczne.
Ćwiczenia jw, str.76, ćw. 3. Podziel wyrazy na sylaby.
panna - ........................
marzanna - ..........................
wiosenna - ......................
sanna - .................
wanna - ....................
Anna - ....................
lekka - ..................
miękka - .......................
kamma - 2013-12-07, 22:52
str. 76, ćw. 2. Napisz kilka par rzeczowników z przymiotnikiem wiosenne.
Na przykład: wiosenne porządki, ............................................................
kamma - 2013-12-07, 22:59
str. 85, ćw. 2. Rozdziel wyrazy. Przepisz informacje, wstawiając przecinki i kropki. Nadaj tytuł w formie równoważnika (bez czasownika).
Niechrabąszczowaty
pomagająimwrozpoznawaniuotoczeniaMaszerując
poruszająnimibardzoszybkoChcąsięupewnić
żenadrodzeniemajakiejśprzeszkody
(tu następuje 1+5 linijek trójlinii)
Owadyktóremająkrótkieczułkinaogółmajądobrywzrok
bobeztrududostrzegająpożywienieiodróżniajązagra
żającychimnieprzyjaciół
(tu następuje 1 + 4 linie trójlinii)
kamma - 2013-12-07, 23:03
Frazeologiczno-słownikowe
ćwiczenia jw.
str 86, ćw. 1. Uzupełnij zdania złożone na podstawie wiersza Słoneczne kwiaty i zdobytych informacji o wymienionych w nim kwiatach. Oddziel pionową kreską zdania pojedyncze.
Żonkile, .............................................. wyglądają jak słońce, bo ........................................ .
Wiosną mogę zobaczyć żonkile, ........................................................ , ponieważ............................................................... .
Humbak - 2013-12-07, 23:04
kamma, kocham Cię miłością dozgonną a nawet wieczną!!!! juupi!!1 :* :* :*
kamma - 2013-12-07, 23:10
str. 51, ćw. 2. Przeczytaj i uzupełnij znaczenie słowa tolerancja i tolerancyjny . Napisz, co to jest nietolerancja i nietolerancyjny.
Tolerancja to poszanowanie czyichś pogląd....w, wie...eń, upodoba..., czyjego... post...powania, ró...niących się od własn..... .
Nietolerancja to ..........................................................................................................................................................................................................
Tolerancyjny to szan...jący czyjeś pogl...dy, wie...enia, ...podobania, czyje... post...powanie ró...niące się od własn.... .
Nietolerancyjny to ........................................................................................
kamma - 2013-12-07, 23:11
Humbak, zobacz, czy te się nadają. Szukam jeszcze jednego, a jeśli potrzeba czegoś innego, to pisz
Cieszę się, że mogłam pomóc
Humbak - 2013-12-07, 23:12
oj nadają IDEALNIE! :*
zycie mi ratujesz
kamma - 2013-12-07, 23:13
str. 53, ćw. 1. Napisz, jak w sytuacji podobnej do tej z opowiadania Wybita szyba może się zachować osoba tchórzliwa, a jak odpowiedzialna.
Postawa tchórzliwa ....................................................................... (3 linijki trójlinii)
Postawa odpowiedzialna ........................................................ (3 linijki trójlinii)
kamma - 2013-12-07, 23:14
no świat bez Ciebie nie byłby tym samym
kamma - 2013-12-07, 23:15
a wystarczą Ci z jednej książki czy potrzebujesz z kilku? Bo mam też osobne ćwiczenia ortograficzne ("Lubię ortografię")
Humbak - 2013-12-07, 23:54
luzik, te wystarcza
Humbak - 2013-12-07, 23:57
rany jaki ja mam luksus z toba - mowisz=masz
kamma - 2013-12-08, 00:06
tak wyszło
Spokojniej nocy
Humbak - 2013-12-08, 00:38
:* dziękuję
|
|