wegedzieciak.pl
forum rodzin wegańskich i wegetariańskich

Off-topic - BZWBK - wasze opinie

Mikarin - 2014-05-12, 10:07
Temat postu: BZWBK - wasze opinie
jestem ciekawa, bo korzystałam z usług tego banku kilka ładnych lat, a teraz mam ochotę puścić taka wiązankę, że to się w pale nie mieści... Bujam się z nimi od miesiąca czasu, konta zamknąć nie mogę, bo muszę im wpłacić zaległą stówę za obsługę konta - gdzie konto bezpłatne, ale, ze nie mam wpływów, to zaczęli pobierać opłatę i za kartę, i za konto i jeszcze jakieś pierdoły, i się uzbierało :/
Wasze opinie?

Alispo - 2014-05-12, 10:15

No ale nie jest tak w regulaminie?
MartaJS - 2014-05-12, 10:27

Ja korzystam od lat i jestem zadowolona.
elenka - 2014-05-12, 11:09

Ja i małżonek oboje mamy konta w tym banku i też żadnych problemów, jedyne co nas zirytowało, to że jak stopy procentowe spadają, to oni nie obniżają stopy procentowej kredytu hipotecznego. Twierdzą, że mogą ale nie muszą, tak na odpowiedzieli w oficjalnym piśmie na naszą reklamację. No ale to też było zapisane w regulaminie, które zaakceptowaliśmy podpisując umowę na kredyt hipoteczny.
dynia - 2014-05-12, 12:18

MartaJS napisał/a:
Ja korzystam od lat i jestem zadowolona.

Ja też.

pandadp - 2014-05-12, 19:07

a ja właśnie uciekłam i raczej tam nie wrócę...
Jagula - 2014-05-13, 00:45

Kiedy zakładałam konto w tym banku wszystko było przepięknie a nawet cudowniej niż w wielu innych bankach, w których miałam okazję miewać konta. Wysokie limity, subkonta w przeróżnych walutach, bankowość internetowa, visa kredytowa od ręki itd.
Wszystko popieprzyło się kiedy akurat wyjeżdżałam za dalszą zagranicę a w bankowej obsłudze online wprowadzono drobne zmiany, które skutkowały problemami w logowaniu, zdążyłam się jeszcze udać do właściwego oddziału , wyjaśnić sprawę z miłymi paniami z okienka , załatwić nowe piny-sriny, przetestowałyśmy logowanie, wszystko niby było ok (debilem technicznym nie jestem zaznaczam) i wyjechałam. Niestety po czasie okazało się, że bankowość internetowa nadal mi nie hula więc rozpoczęło się prostowanie wszystkiego telefonicznie ( na mój koszt rzecz jasna) co i tak nic ostatecznie nie dało. Machnęłam ręką, kasa może sobie leżeć na koncie , prawda ?
Na szczęście wiele złego zdążyłam się nasłuchać w ciągu 20 miesięcy kiedy nie korzystałam z konta więc nie padłam trupem kiedy udało mi się osobiście likwidować konto ( zakłopotana pani w okienku szepnęła , że sama ma konto u konkurencji) i wydostać marne resztki kasy, która tam pozostała. Można by teraz użyć argumentu, że wszystko było w umowie- tak- ale głośno powiem, że obsługa telefoniczna mnie mocno rozczarowała ( na odczepnego) więc zostałam pozbawiona jakiejkolwiek możliwości operowania zdalnie swoimi pieniędzmi i wniosek mam taki, że przy zakładaniu konta jest cudownie ale kiedy je masz, masz nie przeszkadzać, nie domagać się, nie dopytywać a tym bardziej nie narzekać :-P
Nie polecam.

Lily - 2014-05-13, 09:24

Jagula napisał/a:
wniosek mam taki, że przy zakładaniu konta jest cudownie ale kiedy je masz, masz nie przeszkadzać, nie domagać się, nie dopytywać a tym bardziej nie narzekać
A to chyba zawsze jest tak przy likwidacji, robią wszystko, by to utrudnić. Nie tylko w WBK...
CrystalMaiden - 2014-06-21, 23:10

Korzystam chyba od 14-15 roku życia. Mam ciągle "zwykłą" kartę, za którą nie pobierają opłat, tutaj mam ogromne szczęście. W tym momencie wydają rekomendowane karty do konta <30, za które bank pobiera kilka złotych opłaty jeśli nie zostanie użyta (zakupy).

Jak wygląda likwidacja? Miałam kilka kont, udało mi się je zlikwidować bez problemu, musiały mieć po prostu saldo 0zł, zapytałam też jak wygląda zamknięcie głównego konta <30, tak samo - po prostu oprócz uregulowania rachunku, obowiązuje okres wypowiedzenia.

lucy - 2014-10-21, 18:15

napisz reklamację: ze nie wiedziałas iz sa opłaty za konto i za arte- powinni uznac. Przynajmniej w banku w którym pracuję nie ma z tym problemu;)
naira - 2014-10-31, 12:47

WBK nigdy więcej, kazano mi samej sprawdzic czy konto zostalo zamkniete, po 3miesiacach okazalo się, ze nikt go nie zamkną bo pracownik odpowiedzialny za jego zamknięcie juz nie pracuje w oddziale (konto w tym banku moze podobno zamknąć tylko osoba która je otwierała, a zamykałam je w innym miescie niz otwierałam), naliczali odsetki za nieuzywanie konta i karty
Mycha89 - 2014-11-20, 12:25

Mam knoto w tym banku od kilku ładnych lat. Jestem zadowolona z usług tego banku i jak dla mnie nie ma co narzekać.
rednap - 2016-04-12, 15:30

Mam tam również konto od 2 lat i jest ok. Z tych, które póki co mnie nie zawiodły to jeszcze spambank no i spambank2. Ten drugi ma trochę zbyt wysokie opłaty przy firmówce, ale ujdzie. Dla mnie najważniejsze jest to, że systemy internetowe działają sprawnie - wszystko idzie ogarnąć przez net. W placówce ostatni raz byliśmy biorąc kredyt na mieszkanie.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group