Fajny film wczoraj widziałem... (dawniej X muza) |
Autor |
Wiadomość |
Christa
Pomogła: 30 razy Dołączyła: 03 Cze 2007 Posty: 1900 Skąd: Australia
|
Wysłany: 2007-06-22, 01:45
|
|
|
rebTewje napisał/a: | taffit napisał/a: | dlaczego ten wątek nazywa się X muza? | bo to watek o kapelkach S.E., tylko strasznie zaspamowany wrzutami nie na temat |
A co do filmow i rezyserow, to rowniez dolaczam do fanclubu Almodovara + niniejszym otwieram fanclub Jana Jakuba Kolskiego . Uwielbiam wszystkie jego filmy (zwlaszcza "Jancio wodnik", "Pograbek" i "Cudowne miejsce"), ale (jak pisalam na kropkowcu) "Jasminum" mnie jakos nie powalilo. Tzn. ta mala Gienia mi dzialala momentami na nerwy. Za to Gajos byl mistrzowski! Jak zwykle zreszta. |
_________________ <img src="hxxp://lb5f.lilypie.com/Uigap11.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" />
<img src="hxxp://lb2f.lilypie.com/XYtep11.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Second Birthday tickers" />
Christa
Puszek okruszek, puszek kłębuszek, wystarczy tylko, że się poruszę, zaraz przybiega by ze mną być... - to o Filipku. |
|
|
|
|
Mag.fr
Pomogła: 2 razy Dołączyła: 02 Cze 2007 Posty: 249 Skąd: Normandia
|
Wysłany: 2007-06-22, 13:43
|
|
|
Ja sie zalapuje do Almodowara i do Kolskiego i otwieram Kondratiuka. |
|
|
|
|
k.leee
Pomógł: 46 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Posty: 2701
|
Wysłany: 2007-06-22, 21:23
|
|
|
Christa napisał/a: | Za to Gajos byl mistrzowski! Jak zwykle zreszta. |
Fakt Gajos mistrz - cudnie zagrał. Nas denerwowała Natasza, tak to jest jak się żonę do filmu bierze . Moim zdaniem nie pasowała do tej roli, to co pokazała było jednowymiarowe.
Ciekawe jak Kolski poradzi sobie z Wojną polsko-ruską pod flagą biało-czerwoną Masłowskiej? |
_________________ hxxp://alterkino.org/]www.alterkino.org |
|
|
|
|
kamma
Magellan
Pomogła: 147 razy Dołączyła: 04 Cze 2007 Posty: 7442 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2007-06-22, 21:53
|
|
|
Oprócz wielu wspomnianych wyżej WIELKICH, których zaliczam do grona moich ulubionych reżyserów, dorzucę jeszcze kilku niewymienionych dotychczas:
Petr Zelenka - Samotni!
Peter Weir - Piknik pod Wiszącą Skałą, Truman Show!
Wayne Wang - Dym, Brooklyn Boogie
Kevin Smith - przede wszystkim Dogma, Clerks (obie części, choć pierwsza bardziej) i W pogoni za Amy.
David Fincher - ostatnio oglądałam Azyl (Panic Room), fantastyczny thriller. Przekonujący, wiarygodny psychologicznie, a i świetnie zrobiony. Do tego jeden z moich ulubionych aktorów - wegetarianin Forest Whitaker!
Z daleka: 8 kobiet, Amelia (ciekawe, czy jestem w tym sądzie osamotniona ).
Nudnawe: Władca Pierścieni. Dlaczego: patrz Clerks 2. Zdaje się, że Kevin Smith ma taką samą opinię na temat tego filmu jak ja. |
_________________ hxxp://alterna-tickers.com]hxxp://alterna-tickers.com]
hxxp://anilanastudio.blogspot.com/
Ostatnio na blogu: Wszystko jest możliwe
"Trzeba wierzyć w człowieka, koleś" |
|
|
|
|
kasienka
Pomogła: 123 razy Dołączyła: 02 Cze 2007 Posty: 8362 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2007-06-22, 21:59
|
|
|
kamma napisał/a: | Z daleka: 8 kobiet, Amelia (ciekawe, czy jestem w tym sądzie osamotniona |
chyba nie jesteś, ja byłam zawiedziona |
|
|
|
|
vlada
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 02 Cze 2007 Posty: 671
|
Wysłany: 2007-06-23, 00:15
|
|
|
kamma napisał/a: | Oprócz wielu wspomnianych wyżej WIELKICH, których zaliczam do grona moich ulubionych reżyserów, dorzucę jeszcze kilku niewymienionych dotychczas:
Petr Zelenka - Samotni!
Peter Weir - Piknik pod Wiszącą Skałą, Truman Show!
Wayne Wang - Dym, Brooklyn Boogie |
kamma napisał/a: | 8 kobiet, Amelia (ciekawe, czy jestem w tym sądzie osamotniona ). |
NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja dopiszę jeszcze HAIR |
_________________ hxxp://www.maluchy.pl]hxxp://www.maluchy.pl] |
|
|
|
|
Christa
Pomogła: 30 razy Dołączyła: 03 Cze 2007 Posty: 1900 Skąd: Australia
|
Wysłany: 2007-06-23, 06:44
|
|
|
k.leee napisał/a: | Christa napisał/a: | Za to Gajos byl mistrzowski! Jak zwykle zreszta. |
Fakt Gajos mistrz - cudnie zagrał. Nas denerwowała Natasza, tak to jest jak się żonę do filmu bierze . Moim zdaniem nie pasowała do tej roli, to co pokazała było jednowymiarowe. |
Faktycznie wyjatkowo sztucznie to wyszlo Bleckiej-Kolskiej. W poprzednich filmach byla znacznie lepsza.
k.leee napisał/a: | Ciekawe jak Kolski poradzi sobie z Wojną polsko-ruską pod flagą biało-czerwoną Masłowskiej? |
Jezu, to on to chce sfilmowac? Jestem w szoku. Przeciez to w ogole nie jego styl... |
_________________ <img src="hxxp://lb5f.lilypie.com/Uigap11.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" />
<img src="hxxp://lb2f.lilypie.com/XYtep11.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Second Birthday tickers" />
Christa
Puszek okruszek, puszek kłębuszek, wystarczy tylko, że się poruszę, zaraz przybiega by ze mną być... - to o Filipku. |
|
|
|
|
k.leee
Pomógł: 46 razy Dołączył: 02 Cze 2007 Posty: 2701
|
Wysłany: 2007-06-23, 09:34
|
|
|
kamma napisał/a: | Z daleka: 8 kobiet, Amelia (ciekawe, czy jestem w tym sądzie osamotniona |
8 kobiet - tego nie dało się oglądać!
Jeśli chodzi o twórczość Jeuneta to zarówno Delicatessen, Amelia jak i Bardzo długie zaręczyny (Miasta zaginionych dzieci nie widziałem) po prostu mnie urzekły, cudne filmy, choć jakbym miał szukać dziury w całym to powiedziałbym, że Amelia była najbardziej dla mas.
Czy ktoś widział lub posiada może wcześniejsze filmy tego reżysera - Głupstwa, Nie ma wytchnienia dla Billy'ego Brakko, Bunkier ostatniego strzału?
Z daleka - 9 Songs - gwałt na własnym umyśle. Pieprzenie przerywane koncertem. Ten film nie jest obrazoburczy i szokujący jest po prostu słaby i nudny. |
_________________ hxxp://alterkino.org/]www.alterkino.org |
Ostatnio zmieniony przez k.leee 2007-07-12, 21:56, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Izzi
Pomogła: 55 razy Dołączyła: 02 Cze 2007 Posty: 2602
|
Wysłany: 2007-07-12, 14:54
|
|
|
Dotarłam i tu (mjuzika, knigi i X muzę zostawiłam sobie w nagrodę na koniec zaległości)
I tak:
k.leee napisał/a: | Leon Zawodowiec Luca Besson. |
Lubię Jednak uwielbieniem darzę Angel-A Bessona! Super jest ten czaro-biały paryski klimat
Uwielbiam!! Nie będę pisała za co, bo to wiadomo!
Christa napisał/a: | fanclub Jana Jakuba Kolskiego |
O tak! Mi najbardziej podobała się Pornografia Noi bardzo lubię Majchrzaka! I jako aktora i jako muzyka!
k.leee napisał/a: | Ciekawe jak Kolski poradzi sobie z Wojną polsko-ruską pod flagą biało-czerwoną Masłowskiej? |
Ciekawe!
kamma napisał/a: | Nudnawe: Władca Pierścieni. |
Popieram! Nie lubię takich super produkcji z kosmosu
Oprócz w/w, filmy które mogłabym oglądać tysiące razy to:
- 21 gramów i Amores perros Alejandro Gonzalez Inarritu
- Pulp Fiction
- Forrest Gump Tom Hanks jest chyba moim jedynym ulubionym amerykańskim aktorem
- Zielona Mila Franka Darabonta - oczywiście z Tomem Hanksem
- Miasto Boga Fernanda Meirellesa i Kátii Lund
- Pianista Polańskiego
- Miś i Rejs i Wszyscy jesteśmy Chrystusami
- noi Mała Miss Valerie Faris i Jonathana Daytona
..to tyle na razie |
_________________ <img src="hxxps://lbym.lilypie.com/fdt4p2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /> <img src="hxxps://lb2m.lilypie.com/0MBlp2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Second Birthday tickers" /> <img src="hxxps://lbdm.lilypie.com/7qwZp2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" />
<img src=hxxp://www.pustamiska.pl/images/banner3.png border=0 alt="PustaMiska - akcja charytatywna"> hxxp://pustamiska.pl]KLIK;) |
|
|
|
|
Capricorn
2radical4u
Pomogła: 89 razy Dołączyła: 04 Cze 2007 Posty: 6526
|
Wysłany: 2007-07-12, 15:19
|
|
|
Izzi napisał/a: |
- Miasto Boga |
Miasto Aniołów też fajne |
_________________ this is the strangest life I've ever had...
Niniejszym oświadczam, iż wszystkie moje wypowiedzi zawierają wyłącznie moje spojrzenie na omawiany temat. Nikogo do niczego nie nakłaniam. Dziękuję za uwagę. |
|
|
|
|
Asłan
Pomógł: 5 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Posty: 281 Skąd: Posen
|
Wysłany: 2007-07-12, 16:53
|
|
|
Izzi napisał/a: | 21 gramów i Amores perros Alejandro Gonzalez Inarritu |
jeżeli chodzi o Inarritu to jeszcze "Babel" - miodzio! |
_________________ hxxp://kinobezpopcornu.pl |
|
|
|
|
sylv
niedowiarek
Pomogła: 40 razy Dołączyła: 02 Cze 2007 Posty: 3138 Skąd: Sz-n
|
Wysłany: 2007-07-12, 21:17
|
|
|
Asłan napisał/a: | Izzi napisał/a: | 21 gramów i Amores perros Alejandro Gonzalez Inarritu |
jeżeli chodzi o Inarritu to jeszcze "Babel" - miodzio! |
moije odczucia sa takie:
21 gram - rewelacja absolutna, nie ogladalam - chlonelam..
Amores- bardzo dobry film, ale tak mnie nie powalil, jak 21 gram, ale moze dlatego, ze 21 gram widzialam jako pierwszy
Babel - w porownaniu z poprzednimi - slaby. bez porownywania - calkiem niezly..
A tak przy Babel jak juz jestesmy i przy Maroku, to "W strone Marakeszu"- taki bardzo urokliwy, kolorowy i cieply film.
@K.LEE : dokladnie te same odczucia mam a'propos 9 songs - wialo nuuuudaaa.
Jak ktos ma ochote na cos obrazoburczego, to polecam Oldboy'a . to jest naprawde przeciwienstwo rozrywki lekkiej, latwej i przyjemnej. tak mnie zmeczyl, ze az ciezko powiedziec, ze mi sie podobal.. podobnie, jak Sin City. |
|
|
|
|
Izzi
Pomogła: 55 razy Dołączyła: 02 Cze 2007 Posty: 2602
|
Wysłany: 2007-07-31, 22:21
|
|
|
Dziś o 23:30 na 2 programie TVP Trzy kolory. Biały |
_________________ <img src="hxxps://lbym.lilypie.com/fdt4p2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /> <img src="hxxps://lb2m.lilypie.com/0MBlp2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Second Birthday tickers" /> <img src="hxxps://lbdm.lilypie.com/7qwZp2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" />
<img src=hxxp://www.pustamiska.pl/images/banner3.png border=0 alt="PustaMiska - akcja charytatywna"> hxxp://pustamiska.pl]KLIK;) |
|
|
|
|
vlada
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 02 Cze 2007 Posty: 671
|
Wysłany: 2007-08-03, 17:15
|
|
|
wczoraj obejrzałam PLAC ZBAWICIELA przerażający obraz, ale piękny |
_________________ hxxp://www.maluchy.pl]hxxp://www.maluchy.pl] |
|
|
|
|
Bananna
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 03 Sie 2007 Posty: 452 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2007-08-25, 20:57
|
|
|
Filmy, u mnie na TAK:
*Skrzat - chyba za to, że to coś innego
*Guzikowcy - kocham ten film
*Ociosanek - strasznie "porył mi" umysł
...(ogolnie kocham czeskie kino ^-^)
*Skazany na bluesa
*Tenacious D i kostka przeznaczenia - hihih
*Broken flowers - chociaż sama nie wiem jak interpretować zakończenie
*Little Miss sunshine
*Statysci - który kręcony był nota bene w mojej mieścinie
*Dzień Świra
*Testosteron - mówcie co chcecie, ale ten film mimo wielu negatywnych opinii moich znajomych bardzo mi się podobał
*Gnijąca Panna młoda
*Princess Mononoke
i jeszcze wiele innych (miasto boga, las vegas parano, zakochani widza slonie, old boy, pani zemsta, przeczucie itd. itd.)
ŚREDNIAWKI: Grindhouse, Simpsonowie, Borat, Ty i ja i wszyscy ktorych znamy, Komornik, Czerwone pantofelki i również wiele innych ;P
[ Dodano: 2007-08-25, 21:00 ]
dodam jeszcze, że polecam iść na VIVA CUBA - wczoraj, na pożegnanie Zyga mnie wziął na to do kina, jestem zachwycona naprawdę!!!
...a dzis juz w koninie w domu, chlip |
_________________
|
|
|
|
|
Cieszymir
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Sie 2007 Posty: 26 Skąd: Grodzisk Wlkp.
|
Wysłany: 2007-08-26, 00:12
|
|
|
Ostatnio byliśmy w kinie na "Na fali" - bardzo nam się podobało. Moim zdaniem bardzo dobre kino familijne. Nie jakiś tam odrealniony Madagaskar, ani kolejne wcielenie przygód zielonego ogra. Po prostu dobry film z przesłaniem.
Z klasyków to jedynie Monthy Python, więc może nowy klub.
A od jakiegoś czasu mam ochotę obejrzeć sobie jakiś film mistrza Hichcocka. |
|
|
|
|
bajka
Pomogła: 26 razy Dołączyła: 02 Cze 2007 Posty: 1694 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2007-08-26, 09:37
|
|
|
Ja ostatnio byłam w kinie na nowym Lynchu- Inland Empire. mmmmm, Lynch w pełnej okazałości, momentami umierałam przerażona, do tego świetna gra polskich aktorów i ...moja"ukochana" Łódź |
_________________ hxxp://www.suwaczki.com/]
hxxp://www.suwaczki.com/]
hxxps://www.suwaczki.com/] |
|
|
|
|
Izzi
Pomogła: 55 razy Dołączyła: 02 Cze 2007 Posty: 2602
|
Wysłany: 2007-08-26, 11:57
|
|
|
Bananna napisał/a: | Little Miss sunshine |
moi zdaniem żenujący
bajka napisał/a: | nowym Lynchu- Inland Empire. | jestem bardzo ciekawa tego filmu! Chyba się wybiorę!
We wtorek 28 ciąg dalszy trylogii! Tym razem Czerwony program 2 godzina 22.45 |
_________________ <img src="hxxps://lbym.lilypie.com/fdt4p2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /> <img src="hxxps://lb2m.lilypie.com/0MBlp2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Second Birthday tickers" /> <img src="hxxps://lbdm.lilypie.com/7qwZp2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" />
<img src=hxxp://www.pustamiska.pl/images/banner3.png border=0 alt="PustaMiska - akcja charytatywna"> hxxp://pustamiska.pl]KLIK;) |
|
|
|
|
kamma
Magellan
Pomogła: 147 razy Dołączyła: 04 Cze 2007 Posty: 7442 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2007-08-26, 12:51
|
|
|
Bananna napisał/a: | ...(ogolnie kocham czeskie kino ^-^) |
Zapomniałaś wpisać "Samotnych" czy jeszcze nie widziałaś? Jeśli nie widziałaś, to polecam - mój ulubiony czeski film |
_________________ hxxp://alterna-tickers.com]hxxp://alterna-tickers.com]
hxxp://anilanastudio.blogspot.com/
Ostatnio na blogu: Wszystko jest możliwe
"Trzeba wierzyć w człowieka, koleś" |
|
|
|
|
bajka
Pomogła: 26 razy Dołączyła: 02 Cze 2007 Posty: 1694 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2007-08-26, 13:02
|
|
|
Och, Samotni- taak 4 razy widziałam, uwielbiam. A "Opowieści o zwyczajnym szaleństwie" znacie? Nie tak super jak Samotni, ale tez czad |
_________________ hxxp://www.suwaczki.com/]
hxxp://www.suwaczki.com/]
hxxps://www.suwaczki.com/] |
|
|
|
|
kamma
Magellan
Pomogła: 147 razy Dołączyła: 04 Cze 2007 Posty: 7442 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 2007-08-26, 13:08
|
|
|
Jasne, że znamy Też mi się bardzo podobało. |
_________________ hxxp://alterna-tickers.com]hxxp://alterna-tickers.com]
hxxp://anilanastudio.blogspot.com/
Ostatnio na blogu: Wszystko jest możliwe
"Trzeba wierzyć w człowieka, koleś" |
|
|
|
|
Bananna
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 03 Sie 2007 Posty: 452 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2007-08-26, 14:26
|
|
|
Samotnych właśnie nie widziałam niestety
ale Opowieść o zwyczajnym szaleństwie świetne |
_________________
|
|
|
|
|
Lily
Pomogła: 425 razy Dołączyła: 04 Cze 2007 Posty: 18041
|
Wysłany: 2007-08-26, 14:27
|
|
|
"Z odzysku" - wstrząsające, ale film naprawdę dobry. Tylko dla ludzi o mocnych nerwach... |
_________________ hxxp://www.wegetarianskiblog.blox.pl]Blog wegetariańskihttp://www.zielonastrona.blogspot.com], blog mniej wegetariański |
|
|
|
|
Bananna
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 03 Sie 2007 Posty: 452 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2007-08-27, 02:33
|
|
|
Izzi napisał/a: | Bananna napisał/a:
Little Miss sunshine
|
fajny i slodki film wg mnie
Izzi napisał/a: | Bananna napisał/a:
Borat
moi zdaniem żenujący
|
dlatego napisalam ze sredniawka - co znaczy ze lipa |
_________________
|
|
|
|
|
Izzi
Pomogła: 55 razy Dołączyła: 02 Cze 2007 Posty: 2602
|
Wysłany: 2007-08-27, 08:59
|
|
|
Bananna napisał/a: | dlatego napisalam ze sredniawka - co znaczy ze lipa | bardzo nie? nie wiem jak ktoś może się tym zachwycać |
_________________ <img src="hxxps://lbym.lilypie.com/fdt4p2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Kids Birthday tickers" /> <img src="hxxps://lb2m.lilypie.com/0MBlp2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Second Birthday tickers" /> <img src="hxxps://lbdm.lilypie.com/7qwZp2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie Pregnancy tickers" />
<img src=hxxp://www.pustamiska.pl/images/banner3.png border=0 alt="PustaMiska - akcja charytatywna"> hxxp://pustamiska.pl]KLIK;) |
|
|
|
|
|