wegedzieciak.pl wegedzieciak.pl
forum rodzin wegańskich i wegetariańskich

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Duzy dylemat poczatkujacej wegetarianki.
Autor Wiadomość
magic5 


Dołączyła: 25 Sie 2007
Posty: 49
Wysłany: 2007-08-29, 10:42   Duzy dylemat poczatkujacej wegetarianki.

Wiatm serdecznie..
Tak jak napisalam w temacie jestem poczatkujaca wege.Dojrzalam do tej decyzji i jestem zadowolona z dokonanego wyboru.Moj maz nie czuje potrzeby zrezygnowania z miesa,ja go do tego nie namawiam.Jestem jeszcze zielona w tym temacie.
Mamy 9-cio miesieczne dziecko ktore do tej pory dostawalo mieso.I tu zaczyna sie moj dylemat.Jak kazda matka chcialabym jak najlepiej.Wolalabym aby Gabrys nie jadl mieska.Jestem poczatkujaca i sama w zyciu nie jadlam wielu rzeczy w tym warzyw i zboz,nie odstawiam szalenstw w kuchni.Dlatego boje sie ze moge zrobic dziecku krzywde.Wiem wiem podawanie martwych zwierzat to jest krzywda.Nie mam jednak pewnosci czy potrafie skomponowac mu odpowiednie menu.Nie daruje sobie jesli zrobie cos nie tak,jestem amatorka.
Nikt z najblizszych nie wie o zmianie mojego sposobu odzywiania.Jesli jeszcze przestane malenkiemu podawac mieso i bedzie mial niedobor witamin..Po prostu jestem w kropce podawac czy przestac.Brak mi pewnosci :-(
Jak wyglada to u Was?Moze cos mi podpowiecie.Bede wdzieczna za kazda rade.
Pozdrawiam :-)

[ Dodano: 2007-08-29, 12:01 ]
Jesli napisalam to w zlym dziale,bo na to wyglada,prosze o przeniesienie.Pprzepraszam za klopot :roll:
 
 
 
Bananna 


Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 03 Sie 2007
Posty: 452
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-08-29, 12:42   

hxxp://wegedzieciak.pl/viewtopic.php?t=214 - tutaj przeczytasz. w ogole polecam rozejrzenie sie na forum, duzo podobnych tematow jest :) )

pozdrawiam serdecznie
_________________
 
 
 
kasienka 


Pomogła: 123 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 8362
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-08-29, 12:56