wegedzieciak.pl wegedzieciak.pl
forum rodzin wegańskich i wegetariańskich

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
wegeznachor - dokąd pójść?
Autor Wiadomość
jarzynajarzyna 


Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 11 Sie 2010
Posty: 2549
  Wysłany: 2012-09-07, 23:08   wegeznachor - dokąd pójść?

nie wiem, chyba nie ma takiego tematu, to może ktoś mi wskaże, gdzie tu może pójść.
familianci nie dają mi żyć i za każdym razem słyszę, że jak oni zobaczą na papierze, że LEKARZ mówi, że to dziecko jest zdrowe i dobrze żywione, to się odczepią. wiedziona taką nadzieję pytam więc: gdzie są jacyś spece od wege dzieci? we wrocu (takie miasto na końcu świata) nie ma takich zjawisk raczej, w stolicy chyba są, tv pokazywało. można się gdzieś zarejestrować, okazać, zbadać? tzn. potomka, nie siebie :-P nie znam się na takim czymś, ja z tych, co to "daleko od noszy, od noszy najdalej" ]:->
nie chce mi się już tłumaczyć już nic nikomu, chcę mieć podkładkę na to, że dzieciak nie zamorzony głodem. gdzie szukać światełka w tunelu? :-D
 
 
Lily 


Pomogła: 425 razy
Dołączyła: 04 Cze 2007
Posty: 18041
Wysłany: 2012-09-07, 23:11   

No, jest taki pan hxxp://www.rankinglekarzy.pl/lekarz/15051/Witold-Klemarczyk/gastroenterolog_dzieciecy/Nowe%20Babice-Warszawa ;)
_________________
hxxp://www.wegetarianskiblog.blox.pl]Blog wegetariańskihttp://www.zielonastrona.blogspot.com], blog mniej wegetariański
 
 
jarzynajarzyna 


Pomogła: 8 razy
Dołączyła: 11 Sie 2010
Posty: 2549
Wysłany: 2012-09-07, 23:26   

master, jaka Ty obeznana jesteś, znasz wszystkie plotki z wegepółświatka chyba :-) ciekawe, ile się czeka w kolejce, może zdążymy przed maturą :-P
 
 
Lily 


Pomogła: 425 razy
Dołączyła: 04 Cze 2007
Posty: 18041
Wysłany: 2012-09-07, 23:27   

Eee, o Klemarczyku to już z 15 lat temu się gadało chyba :P Ale pewnie ktoś tu zaproponuje lepsze opcje.
_________________