wegedzieciak.pl wegedzieciak.pl
forum rodzin wegańskich i wegetariańskich



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
talenty forumowiczów
Autor Wiadomość
lamialuna 

Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 16 Cze 2010
Posty: 1396
Skąd: Eire
Wysłany: 2013-07-19, 22:03   

Junka, jaaaaaaaa cudne!
_________________
hxxp://alterna-tickers.com] hxxp://pierwszezabki.pl]
Zapraszam na profile Facebook'owe
FreeThePuppets & Vegeluna & SlingShoe
 
 
 
lamialuna 

Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 16 Cze 2010
Posty: 1396
Skąd: Eire
Wysłany: 2013-07-19, 22:05   

tcioflove, to Twoje kartki ma Monika w sklepie w Kinsale?
_________________
hxxp://alterna-tickers.com] hxxp://pierwszezabki.pl]
Zapraszam na profile Facebook'owe
FreeThePuppets & Vegeluna & SlingShoe
 
 
 
tcioflove 


Dołączyła: 06 Lip 2009
Posty: 119
Skąd: Bydgoszcz/ Limerick
Wysłany: 2013-07-19, 23:00   

Nie, moich kartek nie ma w zadnym sklepie. A w tym o ktorym mowisz sa podobne? Tylko zeby nie bylo pozniej, ze zrzynam skads :P
 
 
 
lamialuna 

Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 16 Cze 2010
Posty: 1396
Skąd: Eire
Wysłany: 2013-07-19, 23:08   

sa rozne, od kilku chyba polek z Eire
hxxps://www.facebook.com/mrsmonkinsale
_________________
hxxp://alterna-tickers.com] hxxp://pierwszezabki.pl]
Zapraszam na profile Facebook'owe
FreeThePuppets & Vegeluna & SlingShoe
 
 
 
ana138 
vel uma ;)


Pomogła: 20 razy
Dołączyła: 22 Sty 2011
Posty: 3886
Skąd: Irlandia
Wysłany: 2013-07-21, 10:09   

tcioflove, polubione ;-)
_________________
hxxp://fajnamama.pl]
hxxp://fajnamama.pl]
 
 
Cytrynka 


Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 05 Cze 2007
Posty: 962
Skąd: Olympia, USA
Wysłany: 2013-11-01, 18:40   

Ja też robię kartki, no i inne drobiazgi. W nocy sfilcowałam pierwszego w życiu misia. Sporo mu brakuje, ale muszę się jeszcze dużo nauczyć.
Tutaj można je zobaczyć, a jeśli przy okazji ktoś mnie polubi, będzie fajnie.
hxxp://domzmarzen.com/
hxxps://www.facebook.com/pages/Dom-z-marze%C5%84/215563801920948?ref=hl
 
 
Cytrynka 


Pomogła: 11 razy
Dołączyła: 05 Cze 2007
Posty: 962
Skąd: Olympia, USA
Wysłany: 2013-11-01, 18:41   

tcioflove napisał/a:
A ja robie takie kartki: hxxps://www.facebook.com/pages/Handmade-GiftcardsInvitations/533786286658598?fref=ts

Milo by bylo gdyby Fejzbukowicze z Irlandii polubili i udostepnili... ;)

Hej, ja co prawda piszę z USA, a nie z Irlandii :-) Polubiłam :-)
 
 
lamialuna 

Pomogła: 2 razy
Dołączyła: 16 Cze 2010
Posty: 1396
Skąd: Eire
Wysłany: 2014-01-19, 01:18   

tcioflove napisał/a:
Nie, moich kartek nie ma w zadnym sklepie. A w tym o ktorym mowisz sa podobne? Tylko zeby nie bylo pozniej, ze zrzynam skads :P


wykonane ta sama technika :)

napiszcie do Moniki - zbiera crafty robione w Irlandii hxxps://www.facebook.com/mrsmonkinsale
_________________
hxxp://alterna-tickers.com] hxxp://pierwszezabki.pl]
Zapraszam na profile Facebook'owe
FreeThePuppets & Vegeluna & SlingShoe
 
 
 
maharetefka 


Pomogła: 22 razy
Dołączyła: 19 Gru 2008
Posty: 1566
Wysłany: 2014-09-20, 19:14   

Witam sie po dlugim czasie nieobecnosci na forum :-) . Dziecko duze, to juz tak bardzo porad wegedzieciakowych nie potrzebuje, a i czasu malo, nie ma sie czlowiek kiedy w zyc podrapac, nie mowiac o siedzeniu na internetach ;-) .
Chcialam poprosic tych, ktorzy mnie znaja forumowo (i tych "nowszych") o "polubienie" mojej strony na fb, niestety nie mam wielu znajomych na fb i trudno mi wypromowac fanpage. Wszystkim serdecznie dziekuje, juz tak na zapas i pozdrawiam Was kobitki (i chlopaki) 8-) .
hxxps://www.facebook.com/pages/Efka/225488874299497?ref=bookmarks
_________________
go vegan!
 
 
kamma 
Magellan


Pomogła: 147 razy
Dołączyła: 04 Cze 2007
Posty: 7442
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-09-20, 19:17   

maharetefka, witaj, miło Cię widzieć :)
Zdolna babeczka jesteś, aż mi żal, że nie mam konta na fejsie ;)
Ale lubię Cię inaczej ;)
_________________
hxxp://alterna-tickers.com]hxxp://alterna-tickers.com]

hxxp://anilanastudio.blogspot.com/
Ostatnio na blogu: Wszystko jest możliwe
"Trzeba wierzyć w człowieka, koleś"
 
 
 
dynia 
natulku :)


Pomogła: 152 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 5252
Skąd: El Mundo
Wysłany: 2014-09-20, 19:28   

Efka,polubiłam :-D Kurcze mam wrażenie,że Cię skądś znam ;-)
_________________
<img src="hxxp://lb1m.lilypie.com/2ar3p2.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /><img src="hxxp://dhbm.daisypath.com/PNYBp1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Daisypath Happy Birthday tickers" /><img src="hxxp://dhbm.daisypath.com/wdZip1.png" width="200" height="80" border="0" alt="Daisypath Happy Birthday tickers" />

Nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie poznałem internetu. Stanisław Lem
 
 
maharetefka 


Pomogła: 22 razy
Dołączyła: 19 Gru 2008
Posty: 1566
Wysłany: 2014-09-21, 09:27   

Dzieki dziewczyny za mile slowa :-) i "lajki" :-) .
kamma, dzieki. Ja od czasu do czasu wchodze sprawdzic co nowego w watku "Humor Tymczasowy" (i pozostale z tej serii). Malo co poprawia mi humor tak skutecznie :mryellow:
dynia, Moze w jakichs zyciach poprzednich czy rownoleglych, kto wie? :lol:
_________________
go vegan!
 
 
seminko 
samosiejka

Pomogła: 15 razy
Dołączyła: 18 Lip 2010
Posty: 2027
Skąd: znad rzeki
Wysłany: 2014-09-21, 10:43   

Efka, pięęękna biżuteria i Twoje martwe natury bardzo lubię.
_________________
"wiara w to,że okoliczności działają na naszą korzyść, ostatecznie sprawia, że tak jest." Chris Prentiss
 
 
seminko 
samosiejka

Pomogła: 15 razy
Dołączyła: 18 Lip 2010
Posty: 2027
Skąd: znad rzeki
Wysłany: 2014-09-21, 10:49   

Btw, jak robiłaś te drzewne słoje? Normalnie pędzlem, czy jakiś sprytny skrót? Tę pracę mam na myśli:
hxxps://www.facebook.com/225488874299497/photos/a.225573007624417.1073741828.225488874299497/225583547623363/?type=1&theater
Sugestia: podawaj technikę pod pracą, nie wszędzie widzę.

I jeszcze dodam, że chyba lubisz "owąsione" obiekty..? ;-)
 
 
frjals 
ískalt tófa


Pomogła: 23 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 1706
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-21, 17:21   

maharetefka, ładna biżuteria, aż zatęskniłam za robieniem :-) , tak z ciekawości zapytam - da się wyżyć w Anglii z takiej artystycznej biżuterii? jest na to popyt?
_________________

 
 
maharetefka 


Pomogła: 22 razy
Dołączyła: 19 Gru 2008
Posty: 1566
Wysłany: 2014-09-22, 21:27   

seminko, dzieki :-) . Te sloje to pedzelkiem cienkim po prostu, troche zroznicowane tony, zeby naturalniej bylo. Zaraz zrobie adnotacje co do techniki. Dzieki.

frjals, mam nadzieje, ze sie da :lol: , wlasnie zaczynam drugi rok bizuterii w jednym z londynskich college'y i wlasnie szykuje sie do zarejestrowania dzialalnosci. Dawno temu skonczylam malarstwo w Polsce, ale malo praktyczny to zawod na placenie rachunkow, wiec pomyslalam o rzemiosle. Poki co sie organizuje, niedlugo powstawiam lepsze zdjecia na fb, wiecej prac i zobaczymy :lol:
Trzymajcie za mnie kciuki 8-)
_________________
go vegan!
 
 
bodi 
lucky lucky me :)


Pomogła: 91 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 4234
Skąd: UK
Wysłany: 2014-09-22, 22:32   

Maharetefka,powodzenia :) :) super ta zawieszka lowicka :)
_________________

 
 
seminko 
samosiejka

Pomogła: 15 razy
Dołączyła: 18 Lip 2010
Posty: 2027
Skąd: znad rzeki
Wysłany: 2014-09-23, 17:40   

Drzim paluszki i daj znać, co dalej :-)
_________________
"wiara w to,że okoliczności działają na naszą korzyść, ostatecznie sprawia, że tak jest." Chris Prentiss
 
 
adriane 


Pomogła: 51 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 3064
Skąd: teraz Irlandia
Wysłany: 2014-09-25, 12:19   

maharetefka polubilam :)
Pozdrowienia i powodzenia.
_________________
Ada, mama Emila 2002, Karoliny 2000 i Filipa 1991.
 
 
 
maharetefka 


Pomogła: 22 razy
Dołączyła: 19 Gru 2008
Posty: 1566
Wysłany: 2014-09-25, 18:48   

Wegedzieciak jak zwykle niezawodny :-) Dzieki dziolchy!
adriane, dziekuje :-)
_________________
go vegan!
 
 
Fatty 

Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 30 Maj 2008
Posty: 1167
Wysłany: 2014-10-26, 17:02   

Mój deviancik:

hxxp://fattyciak.deviantart.com/


:)
 
 
kamma 
Magellan


Pomogła: 147 razy
Dołączyła: 04 Cze 2007
Posty: 7442
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-10-28, 21:08   

Najnowsza, jeszcze bezimienna:

PICT0004.JPG
bezimienna
Plik ściągnięto 86 raz(y) 922,92 KB

PICT0002.JPG
bezimienna z bliska
Plik ściągnięto 81 raz(y) 831,33 KB

_________________
hxxp://alterna-tickers.com]hxxp://alterna-tickers.com]

hxxp://anilanastudio.blogspot.com/
Ostatnio na blogu: Wszystko jest możliwe
"Trzeba wierzyć w człowieka, koleś"
 
 
 
kofi 

Pomogła: 89 razy
Dołączyła: 12 Lis 2007
Posty: 6415
Skąd: jestem ze wsi
Wysłany: 2014-10-29, 09:18   

kamma piękna! :-)
_________________
hxxp://jak-obloki.blogspot.com/
 
 
koko 


Pomogła: 40 razy
Dołączyła: 08 Maj 2009
Posty: 6187
Wysłany: 2014-10-29, 09:21   

kamma, róg po prostu mnie rozwalił :mrgreen: Świetna!
_________________
hxxp://fajnamama.pl]
hxxp://fajnamama.pl]
 
 
 
kamma 
Magellan


Pomogła: 147 razy
Dołączyła: 04 Cze 2007
Posty: 7442
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2014-10-29, 16:41   

kofi, koko, dziękuję :) Ten jednorożco-pegaz został wykonany ściśle według zamówienia klientki. To ona wymyśliła, aby skrzydła były podwójne, a oczy jak gwiazdy; ona komponowała kolorystykę :) Chyba jest zadowolona, bo spała dziś z nim przytulona i mówi, że się wyspała :)
_________________
hxxp://alterna-tickers.com]hxxp://alterna-tickers.com]

hxxp://anilanastudio.blogspot.com/
Ostatnio na blogu: Wszystko jest możliwe
"Trzeba wierzyć w człowieka, koleś"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,42 sekundy. Zapytań do SQL: 13