wegedzieciak.pl wegedzieciak.pl
forum rodzin wegańskich i wegetariańskich



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
trzy powody do warczenia
Autor Wiadomość
biechna 


Pomogła: 65 razy
Dołączyła: 09 Cze 2007
Posty: 4587
Wysłany: 2008-11-03, 13:04   

euridice, ad.3 - jest rozwiązanie - wracajcie tu! :mrgreen:
 
 
magcha 
A to Futro właśnie


Dzieci: Mieszko
Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 06 Mar 2008
Posty: 1007
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-03, 13:06   Re: trzy powody do warczenia

euridice napisał/a:
Ok, ktoś kiedyś musiał założyć ten wątek ;-)
\
Kilka dni temu ja zamierzałam to zrobić ;-)
Euridicemoże znajdziecie coś w miare taniego?
A to moje:
1. Ukradli nam 2 kołpaki od auta
2. Mieszko marudzi bo rośnie mu kolejny ząb
3. Nadal nie ustalono kiedy będziemy mogli wykupić mieszkanie a chcemy podzielić pokój (mamy jeden) - bez zgody agencji mieszkaniowej nie możemy tego zrobić :evil: . A Mieszko coraz większy.
_________________


To jest nasze, przez nas zrobione i to nie jest nasze ostatnie słowo.
 
 
rosa 
born to be wild


Dzieci: Szymek '95, Franek '98, Ziemek '09
Pomogła: 174 razy
Dołączyła: 05 Cze 2007
Posty: 7458
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2008-11-03, 13:35   

erudice może w stronę wschodnią sie przeprowadźcie, np do zielonki :-) o wiele taniej :-)

1. Szymon znowu rano się awanturował że nie chce iść do szkoły
2. Franek wstał o 5.30 a ja nie mogę spać jak mi się ktoś po domu kręci, robi śniadanko, gada z kotami itp.
3. dopadło mnie gardło, mam głos jak Janice J. , niby seksi, ale wnerwia (nie mogę krzyczeć na dzieci)
4. kot narobił pod kanapą w takim miejscu, że musiałam całą odsuwać. SAMA. bo P po operacji, a chłopcy poszli do szkoły
ja to mogłabym tak ciągnąć i ciągnąć :-D
_________________
http://rosa-robi-to.blogspot.com/
And what would life be like without a few mistakes
 
 
Kasia B. 


Dzieci: Fafik, Pyśka i Szymek
Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 31 Sie 2007
Posty: 850
Skąd: Warszawka
Wysłany: 2008-11-03, 13:41   

Oooooo nareszcie można pomarudzić :evil:
1. Filip od rana płakał i nie chciał iść do przedszkola.
2. W przedszkolu dostał spazmów i musiałam czekać pół godziny aż mu przejdzie.
3. W przedszkolu epidemia ospy, więc czekam kiedy złapie....
 
 
 
nitka 
SzumiąceWMózguLiście


Dzieci: Antoni 23-03-09
Pomogła: 46 razy
Dołączyła: 20 Cze 2007
Posty: 3490
Skąd: Isle of Man
Wysłany: 2008-11-03, 13:51   

euridice, ajlowju za ten temat :) juz jest moim ulubionym

1. wkurzaja mnie wspolpracownicy, i to tak, ze z kalaszem bym wyleciala najchetniej
2. urwala mi sie rura wydechowa
3. jutro spie w Liverpoolu, a tam akurat MTV music awards i oczywiscie brak jakichkolwiek hoteli, cudem udalo mi sie dostac 2 lozka w hostelu, ale ile nerwow wycierpialam :roll:
4. w mojej pracy w sklepie jest 8 stopni celsjusza, nie pozwala mi to nawet zgrabialymi palcami nabijac cen na kase, trzese sie jak osika, w zyciu nie pracowalam w tak niehumanitarnych warunkach
5. itd

[ Dodano: 2008-11-03, 13:54 ]
euridice napisał/a:
w Edim... ah... te mile mieszkanka, słoneczne, z wiktoriańskimi oknami, wszystkie z internem, za ludzkie pieniądze, z miesięczną opłatą za czynsz niższą niż dwutygodniowe, bardzo przeciętne zarobki...
hm, nie odnosi sie to do IOM
5. wszystkie zagrzybiale mieszkania jednopokojowe zaczynaja sie na wyspie od £625 a my ciagle szukamy.
_________________
cuando tu me hablas?
AlternaTickers - Cool, free Web tickers
 
 
Amanii 


Pomogła: 24 razy
Dołączyła: 23 Mar 2008
Posty: 1485
Wysłany: 2008-11-03, 14:16   

1. wstalam dzis specjalnie wczesniej niż musiałam zeby cos zalatwic w dziekanacie (ostatnia deska poratunku przed skresleniem mnie z listy studentów), wyczekałam się w kolejce, a pani dziekan zbagatelizowała moj problem i właściwie wyszło na to że mogłam spać, przynajmniej byłabym wyspana i w lepszym humorze
2. jw. - wisi nade mną groźba wylotu ze studiów. to znaczy oczywiscie nie wywala mnie na dobre, bo nawet jak mnie skreślą to droga powrotu jest prosta i to czysta formalność i nic nie tracę. z tym ze pismo do rodziców idzie tak czy tak, a oni zachwyceni nie będą oj nie (jak znam życie to zwalą to na moje mieszkanie z facetem itp.)
3. ucze sie do egzaminu ale skupic sie nie moge, nic nie wchodzi, wszystko mnie denerwuje wrrrrrr...
_________________
"Czy to ja nic nie rozumiem, czy oni zwariowali? Czy ja jestem dziecko, a oni tak dojrzali?
Oni mają paragrafy, a my mamy granaty w gębie, które mogą nam wypalić..."

 
 
biechna 


Pomogła: 65 razy
Dołączyła: 09 Cze 2007
Posty: 4587
Wysłany: 2008-11-03, 14:18   

OT - mieszkania w Edim :mrgreen:
No chyba nie odpada takoważ opcja u nitki, jak przyjedzie, to się rozejrzy po okolicy i uzna ;-) My płacimy za 2 bedroom 650 (z taxem już, bez prądu i gazu), kuchnia osobna, internet sam się zlatuje, że tak to ujmę :-> Grzyba nie ma i agencji zalezy, abyśmy dbali o mieszkanie tak, żeby się nie pojawił :-)
To mieszkanie z linka niestety tylko na 1,5 miesiąca. Ale jak widać na mojem przykładzie, można znaleźć sporą chatynę za nieduże pieniądze.
 
 
 
Berserk fan


Dzieci: 3
Pomogła: 90 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 6991
Wysłany: 2008-11-03, 14:19   

rosa napisał/a:
ja nie mogę spać jak mi się ktoś po domu kręci, robi śniadanko, gada z kotami itp.
rosa love Cie!
_________________
Jag 2004; Lefo 2008; Dobr 2012
 
 
Lily 


Pomogła: 425 razy
Dołączyła: 04 Cze 2007
Posty: 18024
Wysłany: 2008-11-03, 14:24   

wreszcie temat dla mnie :D
1. nie mam domu dla kotów i to jest numer jeden! już kota od tego dostaję!
2. jestem gruba i dalej żrę

na teraz tyle, bo nie będę tu całego życia spisywać :P
_________________
Blog wegetariański, blog mniej wegetariański
 
 
rosa 
born to be wild


Dzieci: Szymek '95, Franek '98, Ziemek '09
Pomogła: 174 razy
Dołączyła: 05 Cze 2007
Posty: 7458
Skąd: Zielonka
Wysłany: 2008-11-03, 14:35   

euridice napisał/a:
"erudice" od "erudycji", podoba mi się :lol:

dopiero zauważyłam że masz zupełnie inny nick :oops: no tak, czytam pierwszą literę i ostatnią, a resztę sobie dopowiadam.
i bardzo mi się "erudice" wydawała adekwatna :-) ale postaram się zapamietać, że to inaczej leci

o 5.30 jeno koty są skłonne rozmawiać. reszta spi, albo udaje że śpi. Franek gada cały czas (jak widać niektórzy nie wyrastają z tego) i musi mieć audytorium. koty ujdą w tłumie.
 
 
DagaM 

Dzieci: Nina, czerwiec 2007
Pomogła: 63 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 3025
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-03, 15:41   

O nie! Co to za okropny wątek :lol: Ja tu się leczę z marudzenia, a Wy tak ochoczo piszecie marudliwe pościaki, a fe! Obiecuję sobie, że tym bardziej nie będę marudzić :->
_________________
Lilypie Fourth Birthday tickers

----------------------
www.naturei.pl
 
 
 
 
Berserk fan


Dzieci: 3
Pomogła: 90 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 6991
Wysłany: 2008-11-03, 16:20   

ja tam myślę, że tu będzie dużo humoru :)
_________________
Jag 2004; Lefo 2008; Dobr 2012
 
 
kofi 

Pomogła: 89 razy
Dołączyła: 12 Lis 2007
Posty: 6415
Skąd: jestem ze wsi
Wysłany: 2008-11-03, 18:04   

1. Mam reumatyzm i nie mogę się wyspać.
2. Nie mam siły, bo jestem niewyspana.
3. Zapewne znowu się nie wyśpię, bo mam reumatyzm.
:evil:
_________________
http://jak-obloki.blogspot.com/
 
 
biechna 


Pomogła: 65 razy
Dołączyła: 09 Cze 2007
Posty: 4587
Wysłany: 2008-11-03, 18:08   

kofi, miałam ostatnio to samo, jeno przez zęba. Ale dzisiaj go zabiłam, a Ty bido sobie kości nie pozabijasz :roll: A ja tu sobie tak do Was odpisuję, bo sama nie mam co od się dodać dzisiaj (z naciskiem na dzisiaj ;-) )
 
 
Malati 


Pomogła: 71 razy
Dołączyła: 10 Cze 2007
Posty: 3922
Skąd: uk
Wysłany: 2008-11-03, 18:32   

1 zepsuł nam sie bojler,nie mamy ani ciepłej wody ani ogrzewania.Ratujemy sie jednym grzejnikiem na 3 pokoje o kuchni i lazieńce nie wsponę :evil:

2 pokłociłam sie z kuplem który ostatnio ciagle gra mi na nerwach

3 chyba jakies choróbsko mnie bierze
_________________

 
 
Tusia 


Pomogła: 19 razy
Dołączyła: 03 Cze 2007
Posty: 557
Skąd: Czę100chowa
Wysłany: 2008-11-03, 18:39   

No równowaga w przyrodzie być musi:
1. Wkurzył mnie szef dziś, wlazł mi na zajęcia z 3 i 4 latkami, jedna dziewczynka zaczęła płakać, bo nie było jej 2 tygodnie w przedszkolu i chciała do mamy, a tu jeszcze ten facet obcy stoi w wielkim czarnym płaszczu! Normalnie w pewnym momencie odwróciłam się od niego i zajęłam tą biedulką (bo on chyba oczekiwał ze ja ją zignoruje i będę z nim gadać :shock: ). Do tego rozwalił mi lekcję całkiem.
2. Byłam na kursach na które muszę chodzić 20 minut piechotą, z torbą wyładowaną nie wiadomo iloma książkami, z misiem, piłka i stertą obrazków, bo są to kursy po przedszkolu, nic tam nie jeździ, a o 16:30 jak wracam to jest ciemno i muszę iść drogą między polami, po której samochody jeżdżą jak po torze wyścigowym!
3. Ledwo zdążyłam na pociąg do domu. A ja NIENAWIDZĘ biegać na autobus lub pociąg!
...
...
...100. Lily ja mam ten sam problem, żre jak świnia a już a gruba jestem jak hipopotam! DO tego wszystkie babki w pracy się odchudzają i gadają tylko o tym. A ja nie znoszę się odchudzać.

Od razu mi lepiej :-P ;-)
_________________
 
 
 
olgasza 
królowa życia


Dzieci: owszem
Pomogła: 124 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 3137
Wysłany: 2008-11-03, 19:16   

niezle jestescie, dziouchy, watek ma dopiero 6 godzin, a juz tyle do czytania ;-)

w sumie moglabym troche pomarudzic, bo marianka daje mi wlasnie w kosc, ale poza tym nadaje sie raczej do watku mruczankowego ;-)
_________________
http://ekostyl.blogspot.com/
 
 
Nova 

Dzieci: Amelka
Pomogła: 12 razy
Dołączyła: 03 Lip 2007
Posty: 231
Skąd: Tychy
Wysłany: 2008-11-03, 20:13   

1. Wczoraj zepsuła się ulubiona lampa i dvd na którym odtwarzałam muzę.... i nastała straszna cisza.
2. Ciszę tą przerywam okropnym wyciem.... z samotności, niemożności, nieumiejetności.. auuuuuuuuu....
3.Zgubiłam gdzieś swoją moc i nie mogę jej odnaleźć i nienawidzę się za to nieudacznictwo...

Kocham ten wątek, nareszcie sobie postów nabiję :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
zina 


Dzieci: brat i siostra
Pomogła: 93 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 6307
Wysłany: 2008-11-03, 20:43   

euridice , my wlasnie od dzis surfujemy na gumtree za wiekszym lokum!
Znalazlam dwa fajne mieszkania, jedno z ogrodem nawet ale w Londonie to £200 na tydzien (one bedroom) to dobra cena :->
Marudzenie mi srednio idzie bo choc cisniemy sie w jednym pokoju jest opcja przeprowadzki ;-)

Mam tylko jeden powod do warczenia, paskudna pogoda...ale dziwnym trafem w ciagu 2 ostatnich dni poznalam przez to wiecej osob niz przez cale sloneczne lato ;-)

Chyba naprawde nie lubie marudzic wiec juz stad znikam ;-)
 
 
 
Malinetshka 
Paulina


Pomogła: 73 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 5765
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-03, 21:06   

euridice napisał/a:
zniekształacana milion razy Malinetshka (dobrze napisałam? :lol: )

Si. :-D
_________________
 
 
majaja 
wybuchowa wredota


Dzieci: m&m
Pomogła: 52 razy
Dołączyła: 12 Cze 2007
Posty: 3446
Skąd: warszawskie Bielany
Wysłany: 2008-11-03, 21:18   

Znowu jutro posłucham, że Miron był niegrzeczny, zresztą sama mam ochotę go związać
A poza tym jestem tak zmęczona, że nawet nie mam siły marudzić, a jeszcze jedno pranie muszę zrobić, pościel zmienić.
 
 
Alispo 


Dzieci: 4łape
Pomogła: 127 razy
Dołączyła: 02 Cze 2007
Posty: 5929
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-11-03, 23:32   

1.to co zwykle ostatnio,czyli katastrofa z R.i ta cala sytuacja rozwalajaca mnie=niesprzyjajaca szukaniu pracy,a akurat z tym powinnam sie spieszyc:/
2.do tego wypowiedzieli nam mieszkanie-moze to i w sumie dobrze,impuls do tego by nie mieszkac dalej razem... :-/
3.uspilam dzis szczura ktorego uwazam za porazke diagnostyczną..tak czesto czuje niedoskonalosc weterynarii w gryzoniowych sprawach :-/
_________________
http://onlyonesolution.net
 
 
huanita 

Dzieci: Kacper, Tobiasz
Pomogła: 10 razy
Dołączyła: 04 Cze 2007
Posty: 635
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2008-11-04, 08:09   

1. nie cierpie rano wsawać!
2. nie znosze rano wstawac!
3. i jak jeszcze pomyśle że mam zaraz wyjść na te zimno i mokro to mnie szlag trafi :evil:
_________________



 
 
Kasia B. 


Dzieci: Fafik, Pyśka i Szymek
Pomogła: 13 razy
Dołączyła: 31 Sie 2007
Posty: 850
Skąd: Warszawka
Wysłany: 2008-11-04, 08:49   

U nas powtórka z dnia wczorajszego
1. Marudzienie Filipa od rana, że chce jeszcze spać i nie chce do przedszkola.
2. Płacze i lamenty w przedszkolu.
3. Mam dosyć swojej roboty ]:->
 
 
 
Jagula 
matka-nomadka


Pomogła: 64 razy
Dołączyła: 31 Sie 2007
Posty: 3207
Wysłany: 2008-11-04, 16:17   

1.źle się czuję
2.pokłóciłam się z W.
3.dowiedziałam się ,że wraca do pracy mój ulubieniec (komentujący za moimi plecami fucked wegetarians....) :evil:

heheheh- myślałam ,że bardziej mi się polepszy jak to napiszę ;-)
_________________



Když se doma vaří, tak se dobře daří.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,57 sekundy. Zapytań do SQL: 11