wegedzieciak.pl wegedzieciak.pl
forum rodzin wegańskich i wegetariańskich

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
słoiki na wyjazd
Autor Wiadomość
dagajaga 


Pomogła: 5 razy
Dołączyła: 07 Wrz 2009
Posty: 172
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-08-03, 07:32   słoiki na wyjazd

Chcemy z mężem i Tosią wyjechać pod namiot na kilka dni, nie bardzo widzę jakąś szansę żywienia się w barach czy kupowanie w sklepikach.
Przede wszystkim chodzi mi o Tosię bo mąż jeszcze mięsożerny poradziłby sobie, ja od biedy też bym coś pewnie znalazła ale dla małej to już nie bardzo. Pomyślałam sobie więc, że najlepiej byłoby gdybym porobiła jedzonko w słoiki a na miejscu kupować tylko chleb i gotować makarony, ryże lub kasze a na to jedzonko ze słoików, tylko...
nie bardzo mam pomysł co do tych słoików mogłabym włożyć. Jestem początkująca zupełnie w tym temacie więc doświadczenie u mnie zerowe :-/
Co polecacie, co się najlepiej przechowuje w takich warunkach, pewnie ciepło będzie, a słoiki będą w bagażniku.
Tosia je codziennie kaszę jaglaną z bakaliami i pestkami, taką bardziej na sypko, czy to się w ogóle da w słoiku jakoś przechować? Jadamy często pastę z avokado, rzodkiewki, natki, bazylii - wszystko zmielone i na kanapkę :-D czy to by się w słoiku jakoś przechowało? Pewnie nie bo to nie jest podgrzewane :-/ A jakieś inne pasty do pieczywa?

Błagam o pomoc.
 
 
daria 


Pomogła: 29 razy
Dołączyła: 19 Lis 2007
Posty: 4783
Wysłany: 2010-08-03, 11:14   

dagajaga, co do kaszy jaglanej, to może po prostu kup instant, no chyba, że tam na miejscu będziesz mogła gotować kasze, a chyba tak, to no problemo, ugotujesz i już...
co do innego jedzenia, to ja jak byłam pod namiotem, to miałam np. makaron ryżowy albo sojowy i do tego wrzucaliśmy warzywa na surowo, takie bardziej surówki..
ale jak macie możliwość gotowania, to ja bym nie robiła słoików... tylko po prostu gotowała...