|
Ankieta do pracy licencjackiej- wegetarianizm |
| Autor |
Wiadomość |
Mikolii
|
Wysłany: 2011-12-04, 23:04 Ankieta do pracy licencjackiej- wegetarianizm
|
|
|
Cześć jestem studentem dietetyki i piszę pracę licencjacką na temat wegetarianizmu. Mam do Was ogromną prośbę. Proszę Was o wypełnienie ankiety do mojej pracy licencjackiej i przesłanie jej na mój adres e-mail: b.mikolajczak89@wp.pl
link do ankiety:
hxxp://hostuje.net/file.php?id=ff7e49c5c7859dcadfa6565cf7ebf7cb
Z góry dziękuje, w razie wątpliwości proszę o kierowanie pytań na powyższy adres e-mail. Pozdrawiam
Bartek |
|
|
|
 |
Lily

Pomogła: 425 razy Dołączyła: 04 Cze 2007 Posty: 18041
|
Wysłany: 2011-12-04, 23:17
|
|
|
Pytanie 8.: | Cytat: | | Co Ciebie skłoniło do stosowania diety wegetariańskiej? |
jedna z odpowiedzi:
Nie rozumiem zupełnie, o co chodzi.
Pytanie 9. - semiwegetarianizm to nie jest rodzaj wegetarianizmu.
Pytanie 15. - jak wyżej.
Pytanie 16. - brakuje opcji "wszyscy".
I pytanie ode mnie: jesteś wegetarianinem Bartku? I skąd pomysł na akurat taką pracę licencjacką? |
_________________ hxxp://www.wegetarianskiblog.blox.pl]Blog wegetariańskihttp://www.zielonastrona.blogspot.com], blog mniej wegetariański |
|
|
|
 |
Mikolii
|
Wysłany: 2011-12-05, 18:36
|
|
|
Witam ponownie
Nie jestem wegetarianinem, jednak interesuje się tym tematem i dlatego postanowiłem o tym pisać
co do pytania 8 - masz racje może powinienem napisać nie lubię mięsa a nie że nie jadam mięsa. Mój błąd, jednak teraz nie mogę i tak nic zmienić...
pytanie 9 i 15 masz racje że nie ma czegoś takiego jak semiwegetarianizm. Wielokrotnie na różnych forach było to podkreślane ale mój promotor powiedział że jest to odmiana wegetarianizmu i mam to zawrzeć w ankiecie. Nie będę z nim dyskutował.
Natomiast jeżeli chodzi o pytanie 16 można zaznaczyć wszystkie opcje
Dziękuję za wszelkie uwagi oraz zainteresowanie się moim wątkiem.
p.s. zachęcam do wypełniania ankiety i wysyłania
Pozdrawiam, Bartek |
|
|
|
 |
KasiaQ